måndag 11 maj 2009

Antar du utmaningen?

Nämn något som gjorde dig glad igår?
Att det var helg och hyfsat väder samt att jag gjorde ett å annat fynd på loppis.
På kvällen kom Tommy och Kajsa-Stina förbi vilket var roligt.

Vad gjorde du kl 08 imorse? Då jobbade jag för fullt!
Vad gjorde du för 15 min sedan? Läste "Leila´s country living"
Det sista du sa högt? Till sambon: Jag har lagt fram kläder till barnen i morgon. Dom ligger här. Extrakläder ligger också här, ta med dig dom och lägg dom på hyllan.
Vad har du druckit idag? Kaffe, vatten, och ekologisk fruktdryck.
Vad var det senaste du åt? En grapefrukt
Vad var det senaste du köpte? Om man inte ska räkna mat
så var det en gammal vacker plåtburk.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit och dalablå
Vad är det för väder hos dig nu? Kvällssol.
Godaste glassmaken? Hasselnöt eller polka
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, det gör jag.
Sover du tungt? Nej, det vill jag inte påstå.
Drömmer du mardrömmar? Väldigt sällan.
Trivs du med ditt jobb? Det är bra men jag skulle vilja göra något mer kreativt!
Favoritklädsel? Klänning.
Favoritlåt just nu? Det lyssnas mycket på Jack Johnsson för tillfället.
Vad ser du om du tittar till höger? Ett fönster
Vad gör dig glad just nu? Att listerna i köket snart är uppsatta. Det är på tiden vill jag lova!
Vad ska du göra härnäst? Duscha.
Höger el vänsterhänt? Högerhänt.
Humör just nu? Bra!
Favoritgodis? Lakrits och choklad
Kläder just nu? jeans och svart t-shirt
Sommarplaner? Resa till Stockholm och Grekland. Bygga en ny altan. Gå på utomhusaktioner och loppisar!! Äta massor av glass!!
Hur många kuddar sover du med? Två. En under huvudet och en som jag kramar om.
Spelar du ngt instrument? Nej, har spelat piano.
Morgon eller nattmänniska? Sommartid så gäller nog nattmänniska.
Vad är viktigast för dig? Att jag och alla i min närhet är friska och lyckliga.
Är du kittlig? Usch ja!
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Vädur
Äckligaste insekten? Larver, spindlar och getingar, blääh!
Stökigt el välstädat? Välstädat.
Längtar du mest efter nu? sommar, sol och bad!

Inga kommentarer: