tisdag 12 maj 2009

Utmaning

Namn - Johanna
Ögonfärg- blågröna
Hårfärg - Åt det blonda hållet
Högerhänt/vänster - höger
Stjärntecken - vädur
Skostorlek - 36-37
Är dina föräldrar skilda - nej
Sport - jaga busiga barn? köra barn i barnvagn? döda allehanda illasinnade insekter? Promenerar gärna, räknas det?
Helgdag- Fredag & lördag.
Årstider: Vår och sommar

HAR DU NÅGONSIN…

Varit kär - JA, absolut
Blivit dissad - Nej, det har jag nog inte riktigt blivit.
Skolkat - Någon gång, ja.
Sovit utomhus - Massor av gånger. Såå mysigt! Det är dock länge sedan nu.
Använt droger - Nej
Retats - Ooo ja!

THIS OR THAT…

Pepsi/cola - Pepsi, men det spelar egentligen inte någon roll. Dricker det ytterst sällan.
Jordgubbar/blåbär - Svårt val, gillar båda!
Kött/veg - Helst fisk om jag får välja (räknas kanske som kött då...)
Tv/film - Film.
Gitarr/trummor - gitarr
Adidas/nike - Adidas
Kinesiskt/mexikanskt -Hm….svårt. Men mexicanskt får det bli. Dock helst grekiskt :)
Mtv/vh1 - inget av det

SENAST DU

Skrattade - I bilen med Rebecka för ett 3 h sedan.
Grät - Minns inte. Det är länge sedan. Jo förresten, det var 3 dagar efter Livia fötts (i mars-08). Då började tårarna rinna utan anledning. Jag grät och visste inte varför. Jag var inte ledsen eller nått. Jättemärkligt. Tårarna bara sprutade! Läste på om det sedan och tydligen kan man bli en sådan reaktion kort efter att man fött barn. Däremot skrattar jag så jag gråter rätt ofta... Ett problem som besvärar mig lite. Mascaran far ju all värdens väg... Suck!

Filmen du såg senast - Se upp för dårarna
Tuggade tuggummi - 3 dgr sedan
Sjöng en sång -Sjöng visor för/med Livia & Adrian igår i bilen.

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN…

Ätit müsli - nej
Rökt - Rökte lax förra helgen! Gott! :-)
Tagit droger - nej
Kysst någon - Ja
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - Ja
Bakat - Jo, kakor :)

Så nu, alla bloggare, nu utmanar jag ER, alla som vill! Kram!

Inga kommentarer: