söndag 7 februari 2010

Har snart sålt hela möblemanget...



Den här matgruppen såldes i går på Blocket. I veckan har jag sålt möbler för blotta livet. Det jag blivit av med är 1 pottskåp, en skänk, 2 liggstolar, 2 matgrupper och idag kanske en kökssoffa. En finsk antikhandlare skulle komma och ta sig en titt på den i dag.

Men ni behöver inte oroa er. Jag står inte utan möbler här hemma... Problemet är nog snarare att jag har lite för mycket möbler här hemma och känner att det är dags att rensa upp lite.
Vissa saker gör dock ondare än andra att släppa taget om. Dit hör tex detta bord. För visst är det vackert?

Idag bär det av mot loppis. Lite motsägelsefullt kanske då jag pratar om att rensa upp. Men jag kan helt enkelt inte motstå frestelsen. Det är ju mitt söndagsnöje. I got to be there! Annars kanske jag går miste om något oemotståndligt fynd, och det vill man ju inte! :-)

Som förra veckans fynd tex. Om ni minns den lilla pallen? Den blev så här fin efter lite uppiffning!


Ha en fin söndag!

TJINGELING!
/ Johanna

1 kommentar:

Jannica sa...

Tack för tipset om Manitoba cream. Hittade det på ICA häromdagen så nu ska det bli intressant om brödet blir så där luftigt och saftigt som de utlovar. Har inte bestämt mig för om det blir bullar eller bröd ännu, får se vad jag är sugen på när jag sätter igång ;-)