onsdag 11 februari 2009

Ingen idé att gråta över spilld mjölk...



Jag fick inte matsalsgruppen, men vad gör väl det! Idag hittade jag en underbar liten sekretär på Blocket för ynka 400 pix (prutade dessutom ned den till 300 kr... ) Jag borde ju skämmas , men det gör jag inte :-) Denna lilla skönhet ska nu bara få sig lite vit färg och sedan fortsätta sitt nya liv som databord/räkningsgömma.

Det blir nog klockrent! Jag högg tag i telefonen så fort jag såg annonsen,
och idag var turen på min sida! :-D

I helgen ska vi åka till Luleå och hämta en gungstol som jag länge suktat efter.
Med lite shabby-chic behandling tror jag att denna kommer att förvandlas
till en riktig pärla!
Imorgon ska jag påbörja förvandlingena av spegeln som följde med matsalsbordet som vi köpte i Umeå. Det ser jag fram emot.
Den ska då den är klar få pryda vårt sovrum.

Hoppas ni haft en härlig dag!
Tjing!/

Johanna

Inga kommentarer: