torsdag 12 februari 2009

Möbelmålning pågår


Väntar i detta nu på att på sekretären ska torka, så jag skriver några rader.
I morse var jag på jobbet och gjorde en
konsekvensanalys. Jag ser i alla fall ut att få behålla jobbet. Några få timmar förlorar jag. Det känns lite bittert men jag är samtidigt glad att jag får behålla jobbet. Detta är ju något som drabbar tusentals människor i vårt avlånga land.

Utöver att jag varit på möte och att vi varit och hämtat sekretären så har det inte hänt så mycket i dag. Det har varit oförskämt kallt idag så vi har hållit oss inomhus. På förmiddagen låg temperaturen på -25 grader. Det är inte kul!

I morgon ska vi till en arbetskompis till Micke och kolla om vi vill ha några gamla möbler som han vill bli av med, och det känner jag nog att vi ska kunna hjälpa honom med! :-D Sen så bär det av norrut. Vi åker till Boden och stannar där tills på söndag.
På lördag är det ju Alla hjärtans dag, jag ska försöka överraska Micke med något, men vad, det vet jag inte ännu...

Önskar er en underbar helg med massor av kärlek!

Kram/

Johanna

1 kommentar:

Tantbruns sa...

Hej Hej!
Har kikat runt lite här...men vad synd att du inte fick bordet & stolarna som du hittade på blocket...det hade blivit sååå fint om det hade blivit målat vitt! Jag väntar oxå på kuddarna som ska komma på rusta...tyckte dom var jätte nice!
Dom du köpte till soffan stod jag å kollade på men kunde inte placera dom någonstans här hemma så det blev inga!Passade ju jättebra i din soffa och till dom ny klädda stolarna...riktigt vårigt!
Hit kommer jag fler ggr:-)

Ha det gott Kramar A!