torsdag 23 april 2009

Våren har äntligen hittat hit!

En vecka har gått och snart är det helg igen. Såå härligt! Solen har skinit över oss ett par dagar och förhoppningsvis hela den kommande helgen. Vad jag ska njuta! Humöret är på topp och jag känner att jag har energi i överflöd. Tänk vad vädret kan förändra våra sinnestillstånd, det är inte klokt!

Förra helgen var vi i Boden. Tyvärr hade ingen bebis gjort sig besväret att titta ut ur Helenas mage. Och så vitt jag förstår så trivs den väldigt bra där, för den är fortfarande inneboende...

Vi hade det väldigt gott i Boden. Roger och Anki hade gjort min absoluta favoriträtt; Älgtjälknöl med potatisgratäng, samt jordgubbstårta! Milda makter så mumsigt!! Adrian fick sig en tur på skotern med både pappa och Ante (dock inte samtidigt då... ) Vilket han tyckte var riktigt, riktigt roligt! Tyvärr tog batterierna slut i kameran innan vi hann knäppa några kort. Annars så hade jag lagt upp ett par bilder för er att beskåda; en pojke vars glädje och upprymdhet är svår att med ord beskriva! Haha!

Till helgen blir det lungt. Vi har inte mycket inplanerat. Adam & Carro med barnen skulle titta förbi på en fika under lördagen och jag ska ta en sväng på loppis under söndagen. That´s it! Med andra ord en väldigt skön helg väntar!

Tjingeling!

/ Johanna

Inga kommentarer: