torsdag 4 mars 2010

Kulor in, kulor ut... Pengar är till för att rulla!



Sålde i väg detta bord i går. Jag har även en skänk som tillhör denna grupp som jag inte bestämt mig om jag ska behålla eller göra mig av med.
Idag köpte vi ett mjölkskåp/kantor som ska få pryda köket. Vi har dock inte hämtat det ännu. Det står i Piteå. Men på söndag så följer det med oss hem :-)
Jag blev så överlycklig då jag såg det på Blocket. Ivrig som ett litet barn på julafton, minst sagt! Jag har länge, länge spanat med ljus och lykta efter exakt ett sådant här skåp. Vet inte ännu hur jag ska göra om jag ska måla det vitt eller om jag låter det vara trärent. Jag har ju inte sett det live.



I helgen dukas det upp för barnkalas. Så ikväll har jag verkligen inte tid att sitta här och knappa utan borde sannerligen gå och göra någon nytta. Men ett liten paus har väl aldrig skadat.
På söndag bär det av på loppis igen. Hoppas på samma tur som förra helgen. Jag ska visa er vid ett senare tillfälle vad som inhandlades!

Ha nu en fin helg och passa på att njuta av det
härliga vårvädret!


Tjing, tjingeling!

/Johanna

Inga kommentarer: