fredag 14 oktober 2011

Postorder är min melodi!


Jag är inte typen som springer på stan och kollar kläder särskilt ofta. Förr (innan barnens ankomst) älskade jag det, men nu är det inte något jag prioriterar. För den skull så säger jag inte att jag inte gillar det. Shopping är ju underbart roligt då man hittar just den där perfekta klänningen, jeansen eller vad det nu kan tänkas vara. Jag har nog blivit mer bekväm, och tycker att det är otroligt tidsförödande att springa ut och in i provhytter... Därför passar detta med postorder mig som hand i handsken. Jag kan kolla på kläder just då jag själv anser mig ha tid. Kläderna kommer prydligt levererade och jag kan prova i lugn och ro, passar dom inte så är det bara att returnera. Simpelt och bekvämt.
Det är min melodi.
Idag slog jag på stora trumman och beställde hem en vinterjacka från Nelly.com

Tyne Hedley Coat SEK 1995, G-star - NELLY.COM

Vinterjacka från G-STAR. Försluts med dolda knappar samt dragkedja framtill. Hög krage och luva fodrad med imitationspäls. Sex fickor framtill. Värmeskala 4/5.

Jag hoppas nu innerligt att den ska passa och att den håller mig varm i vinter och förhoppningsvis många fler vintrar också...

Trevlig helg på er!

/ Johanna


Inga kommentarer: