lördag 28 februari 2009

Mer prickar...

Igår var det jag som var prickig (av färg), idag var det Livia´s tur. Dessvärre inte av samma anledning. Så jag beslutade att det bästa var att åka in med henne på akuten nu på morgonen eftersom hon knappt fått i sig någon som helst energi dom senaste dygnen.
Sagt och gjort. Dom kollade sänkan, hjärtat, tog blodprov och streptokockprover, men allt såg normalt ut. Prickarna trodde det var en efterföjd av febern, och rådde oss att åka hem och avvakta, samt kämpa på med vätskan. Så nu sitter hon och äter små apelsinbitar med god aptit och jag är i sjunde himlen! :-) Det ger ju både lite energi och vätska. Jag har till och med fått i henne en hel tsk smör!!! Det känns lite läskigt att ge henne rent smör, men nöden har ingen lag...
Jag hoppasså innerligt att hon är på bättringsvägen, att hon äter något mäste väl nästan tyda på det! :-)

Ha en trevlig lördag!

Kram/
Johanna

Inga kommentarer: