söndag 22 februari 2009

Utmaning


Har antagit en utmaning av "En vilsen Loppa" här i bloggvärlden. Hon vill att jag ska svara på det här :

1 ) Tre jobb jag haft :
Jobbat på flygplats-restaurangen som restaurangbiträde
Jobbat som cafebiträde på simhall i Linköping
Jobbat som taxichaufför



2) Tre platser som jag bott/bor på:
I lägenhet i Linköping
I hus i Linköping
I Skellefteå


3) Tre saker jag gillar att se på TV :
Äntligen hemma
Roomservice
Bygglov


4) Tre favoriträtter :
Älgtjälknöl med potatisgratäng
Grillat (i de flesta former) gärna lax
Köttfärslimpa med potatis...mums!

5) Tre platser jag skulle vilja vara på just nu :
På något varmt och soligt ställe, såsom Bali, eller Karibien...
Hos mina vänner i Stockholm
På ett spa och få massage och en massa ompyssling!

Till utmaningen hör att man ska utmana tre andra oxå , så jag utmanar:
-Adam & Carolina
-I walk the line
-Leo´s sida

Inga kommentarer: