söndag 22 mars 2009

Lite har jag fått gjort trots det vackra vädret...

Jag fick något vettigt gjort denna helg, det vackra vädret till trots. Men denna har jag pjåtat på när barnen knoppat för kvällen. Nu är sekretären klar och ligger ute på Blocket som så mycket annat...
Bilden gör inte denna sekretär rättvis alls. Den är vackrare i verkligheten. Beslagen tex är inte alls så mörka som de ser ut att vara.

Igår var vi ute mer eller mindre hela dagen. Middagen spisades ute vid grillplatsen, parisare. Mjummi!

Idag bär det av på loppis. Ska bli trevligt! Ska försöka att hålla mig från att köpa några möbler, få se hur det kommer att gå...
Jag skriver en rapport senare om det...

Ha en härlig söndag!
Kram/

Johanna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så duktig du är på att måla och inreda...får man fråga vilken färg använder du? Har ett skåp som jag vill få i den fina antika färgen. Ha det gott!!

Johanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Johanna sa...

Tack snälla du! Eftersom jag inte kommer åt din emailadress så skriver jag svaret här och hoppas att du kommer att se det.
Färgen heter Fredrika och är en antikvit grundfärg.
Lycka till med skåpet!