fredag 1 april 2011

April, april...


För en tid sedan var det "utförsäljning" av gamla skolplancher på skolan jag jobbar bredvid. Det fanns över hundra plancher och dom flesta var i väldigt gott skick. Priset på dessa skönheter var ynka 100 penningar ! Så jag blev lycklig ägare till den ovan och en till med flora-motiv.
Plancherna nedan har jag ropat in på tradera och är tänkta att hängas i lekrummet så fort det blir klart.



Denna tapet nedan ("Dotty" Ferm-Living) beställde jag i går och den är tänkt att pryda en av väggarna i lekrummet. Jag tycker den är så härligt retro-skön!


Idag vankas det kalas, tvilling-kusinerna fyller 3 år!
HIPP; HIPP HURRA!

Ha en härlig lördag!



/Johanna

2 kommentarer:

dagliga smulor sa...

så mycket fint du fått tag på !

Cornelia sa...

Hej, Jag är sååå sugen på denna tapet!Hur blev den uppe på väggen tycker du? Mvh Cornelia