lördag 9 juli 2011

Sommar, sol och lata dagar!


Här i norr så har semestern börjat med riktig tropisk, skön värme. Aldrig har det badats och solats så mycket som just denna sommar. Snitt temperaturen har stadigt legat på 25-30 grader. Men värmen klagar jag aldrig på :-) Dock är det problematiskt med sömnen då övervåningen förvandlas till en bastu om kvällarna... Men en golvfläkt löser det problemet ganska hytfsat.


Sommaren är ju loppisar och auktionernas tid. Jag var på loppis förra helgen och fann vågen med stort V. En härligt bastant butiksvåg. Det var väl precis vad jag behövde! Tror bestämt att jag aldrig blivit så nöjd med något fynd förut! Idag har jag varit på 2 loppisar, men det gav inget att önska.. Hoppas på bättre lycka i morgon då. :-)

Nu ska jag gå och vila huvudet på kudden, klockan är mycket...
Go natt!

KRAM /
Johanna


1 kommentar:

Linda sa...

Tassar in & tittar på ditt vackra hem! Synd att jag inte hann läsa ditt medd om ikea tidigare :( Hade självklart handlat åt dej. Hoppas sommaren varit bra. Vi ses snart igen. Kram Linda